Miten sinä erotut kilpailijoista?
Haastava kysymys heti alkuun: millainen auto sinun brändisi on – tai millaisena sen haluaisit näyttäytyvän? Kaikki lähtee ideasta tarjota ihmisille jotain, mitä he tarvitsevat – tiedostavat he sitä itse tai eivät.
Tässä astuu kuvaan brändäys ja identiteetti. Brändisi on enemmän kuin logo – se on tunne, jonka jätät. Autamme kirkastamaan, miten yrityksesi näyttää, kuulostaa ja viestii eri kanavissa. Selkeä brändi-identiteetti, toimiva ohjeistus ja yhtenäiset markkinointimateriaalit luovat pohjan, johon asiakkaat voivat luottaa – ja jonka pohjalta on helpompi kasvaa.
Palvelumme
- Brändistrategia
- Brändin ilmeen suunnittelu
- Visuaalinen identiteetti
- Logon, typografian ja värimaailman määrittely
- Sanallinen identiteetti
- Brändiäänin ja sloganeiden määrittely
- Brändin uudelleenmäärittely
- Bränditietoisuuden lisääminen
- Markkinointimateriaalit
- Brändin yhdenmukaisuuden varmistaminen
- Brändiohjeet - graafinen ohjeistus

Graafinen suunnittelu ja copywriting
Graafinen suunnittelu ja copywriting – eli ulkonäkö ja ääni – ovat brändisi supervoimat
Graafiseen suunnitteluun sisältyy graafisten kuvakkeiden ja visuaalisten elementtien suunnittelu, infografiikat, kaaviot ja kuvitukset, bannereiden, tarjouspohjien ja esitysten visuaalinen ilme. Copywritingiin kuuluu kampanjatekstit, iskulauseet, mainosviestit ja sisältönostoihin napakympit sekä viestinnän ja markkinoinnin tukimateriaalit.
Miksi brändi ja identiteetti ovat tärkeä osa menestystä?
Hyvin suunniteltu ja erottuva brändi ja vahva identiteetti auttavat erottamaan yrityksen kilpailijoistaan, erityisesti markkinoilla, joilla tuotteet ja palvelut ovat hyvin samanlaisia.
Tunnettu ja luotettava brändi vetää puoleensa ihmisiä - niin asiakkaana kuin työntekijänä että työnhakijana. Lisäksi se lisää uskollisuutta.
Brändin avulla yritykset voivat luoda tunnesiteen asiakkaisiin. Tämä auttaa rakentamaan pitkäaikaisia asiakassuhteita ja sitouttamaan kuluttajia.
Digitaalinen aikakausi tarjoaa globaalit markkinat ja hyvin brändätyt yritykset voivat tavoittaa ja vakuuttaa yleisöjä eri puolilta maailmaa.
Asiakkaat ja työntekijät arvostavat yrityksiä, joilla on selkeä identiteetti, joka sisältää arvolupauksen ja tarkoituksen. Brändi auttaa yrityksiä kommunikoimaan nämä arvot ja tekemään selväksi, miten ne vaikuttavat positiivisesti ympäristöön ja yhteiskuntaan.
Brändin on oltava tunnistettava ja vahva monissa eri kanavissa, erityisesti digitaalisessa ympäristössä, jossa me ihmiset vietämme osan ajastamme. Verkkonäkyvyys ja sosiaalinen media ovat siksi tärkeimpiä kontaktipisteitä nykyaikaisessa brändäyksessä.
Nykyiset ja tulevat kuluttajat ovat paremmin informoituja ja tietoisempia valinnoistaan. Vahva brändi, joka kommunikoi aitoutta, vastuullisuutta ja asiakaskeskeisyyttä, menestyy siis todennäköisemmin heidän keskuudessaan.
Brändi antaa yritykselle mahdollisuuden laajentaa tuote- tai palveluvalikoimaa helposti. Tunnettu brändi voi lanseerata uusia tuotteita menestyksekkäästi, koska asiakkaat luottavat jo siihen, mitä brändi edustaa.
Brändi on siis enemmän kuin logo tai iskulause
Se on yhdistelmä kaikkia niitä elementtejä, jotka määrittävät, miten yritys nähdään, koetaan ja muistetaan.